תאגיד מי מודיעין פועל ללא הרף כדי לשמור על רמת הנגשה גבוהה לכל לקוחותיו, הן במבנה הפיזי של משרדי התאגיד, והן באתר האינטרנט שהונגש לרמה של AA.

עובדי תאגיד מי מודיעין ערוכים לתת שירות נגיש ומכבד לכל תושבי העיר.

עובדי התאגיד עוברים הדרכות נגישות כנדרש בחוק ומשמשים כשגרירים ושותפים לעשייה למען ציבור התושבים בהתאם לצרכים השונים של כל תושב/ת. 

נגישות המשרדים ושירות הלקוחות

התאגיד ממוקם בקניון עזריאלי מודיעין. בחניון קיימות חניות נכים וההגעה למשרדי התאגיד נגישה באמצעות מעלית בבניין.

במשרדי שירות הלקוחות שלנו קיימות עמדת אלתור נגישה ועמדת שירות נגישה.

כמו כן במשרדי שירות הלקוחות זכוכית מגדלת לסיוע בקריאה, לולאת השראה לסיוע במיקוד השמיעה, וחברי צוות הנכונים למתן סיוע פרטני בכל תחום.

עם הצגת כרטיס נכה ניתן לקבל שירות ללא תור- על פי החוק.

ניתן ליצור קשר עם התאגיד במגוון דרכים

באמצעות הטלפון 1-800-300420

לשירות הלקוחות ניתן לפנות בדואר אלקטרוני בכתובת This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
או בפקס שמספרו 08-9750936

למוקד התקלות ניתן לפנות בדואר אלקטרוני בכתובת This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

באמצעות הטלפון במספר ממונה הנגישות בתאגיד מי מודיעין הוא איתן גולדברג.
ליצירת קשר טלפוני התקשרו: 08-8613333.
לפניות בדואר אלקטרוני לכתובת: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

נגישות אתר האינטרנט

אתר האינטרנט של מי מודיעין מונגש לרמת AA.

באתר ניתן למצוא תפריט נגיש ואפשרויות לגלישת מקלדת ושינוי ניגודיות בדפי האתר על פי צורך.

הדפים והטפסים באתר נמצאים כעת בתהליך של הנגשה. עלינו לציין כי חלק מהטפסים מתקבלים ממקורות חיצוניים כאשר הם אינם מונגשים, ולכן פנינו לאותם מקורות בבקשה להעביר טפסים מונגשים שנוכל להעלות לאתר.

תאגיד מי מודיעין, מתחייב לספק לקהל הרחב הגולש באתר, תוכן נגיש ככל שניתן, ללא כל קשר לטכנולוגיה בה נבנה האתר. אנחנו פועלים לעדכן ולהטמיע את כללי הנגישות ככל שניתן, בהתאם לעקרונות תקן הנגישות.

האתר מותאם לדרישות הנגישות לרמה 2 (AA) של ארגון .W3C בקישורים תמצאו את פירוט התנאים בהם עומד האתר בעברית ובאנגלית. בנוסף, האתר נבנה לפי התקן של W3C ל- CSS ו- .HTML האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים המובילים.

עם זאת, חלק מהמסמכים באתר מתקבלים ממקורות חיצוניים ומועלים לאתר כפי שהם לפי דרישות החוק, ואין לנו אפשרות להנגיש אותם מעבר לכך.

כיצד לגלוש באתר בקלות?

  • ניתן לנווט קדימה באתר בעזרת כפתור ה-TAB . כדי לנווט אחורה יש ללחוץ על צירוף המקשים SHIFT + TAB
  • בתפריט הניווט הראשי של האתר ניתן לנווט בעזרת TAB ו- , SHIFT + TAB בנוסף, ניתן לנווט גם בעזרת החצים
  • בפינה העליונה בצדו הימני של האתר, ישנם כפתורים לשינוי גודל הכתב וגם כפתורים לשינוי צבעי האתר, לצורך הקלה בצפייה

כדי להקל על הזנת מידע בתוך טפסים באתר, קיים באתר כלי עזר ייעודי, שמגדיל את הטקסט בזמן ההקלדה בתוך השדות בטופס. הכלי פועל כך שהוא נפתח ונסגר באופן אוטומטי כאשר נמצאים בתוך אחד מהשדות בטופס, ואינו מפריע כלל למילוי הטופס.

ניווט בין אזורים

האתר מחולק לאזורים כגון אזור תוכן מרכזי או אזור תפריט צדדי. בתחילת כל אזור ישנה כותרת ברמה 5, המציינת את שמו של האזור אליו הגעתם. חלק מהכותרות הם גם לינקים המשמשים אתכם לדילוג מעל אותו אזור ובכך יסייעו לכם להגיע מהר יותר אל התוכן המבוקש. לדוגמה ישנה אפשרות לדלג מעל התפריט הראשי.

חוקי ARIA

במידה ואתם משתמשים בתוכנה להקראת מסך וטכנולוגיות מסייעות אחרות, דעו שבאתר זה הוטמעו חוקי ARIA העוזרים לפרש את תוכן האתר בצורה מדויקת וטובה יותר עבור אותם טכנולוגיות. כך הטכנולוגיה בה אתם משתמשים תוכל להבין ולהעביר לכם בצורה מדויקת את משמעות האלמנטים הקיימים בדף.

בעיות נגישות באתר

בשל מגבלות טכנולוגיות הקיימות באתר, ניתן לשנות רק את גודל הפונטים באזור התוכן המרכזי באתר. במידה ואתם צריכים להגדיל טקסט באזורי התפריטים, תוכלן להשתמש בתוכנה להגדלת טקסט או לחילופין לגלוש אל מפת האתר בה נמצאים כל הקישורים הקיימים בתפריט. כמו כן, חלק מהמסמכים באתר מתקבלים ממקורות חיצוניים ואנו מעלים אותם לאתר כפי שהם, בלי יכולת להנגיש אותם.

נתקלתם בבעיה? ספרו לנו!

אנחנו משתדלים לשמור ולתחזק את האתר ברמה הטובה ביותר. במידה ומצאתם ו/או נתקלתם בקשיים בגלישה באתר ובנושא הנגישות בפרט, אל תהססו לדווח באמצעות טופס יצירת קשר.

כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר בבקשה צרפו פרטים מלאים ככל שניתן:

  • תיאור הבעיה.
  • סוג וגרסה של הדפדפן.
  • מערכת הפעלה.
  • סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם).
  • באיזה דף גלשתם?
  • מהי הפעולה שניסיתם לבצע?

אנחנו נטפל בבעיה ונחזור אליכם בהקדם עם פרטים על טיפולה.

תאריך כתיבת ההצהרה: 29.03.2015