Idanim1 4

לראשונה בעיר: מים יחולקו לתושבים ממיכל מים מקושט ומצויר- בידי תלמידי כיתות ד' בבית הספר "עידנים".

תלמידי כיתות ד' של בית הספר עידנים עמלו במשך 4 שעות על ציור עולם מים יפהפה על מיכל מים של תאגיד מי מודיעין. הפרוייקט נולד משיתוף פעולה של "מי מודיעין" עם המורה לאמנות בבית הספר, אפרת פרידמן ובתמיכת המנהלת, עמליה ליידרמן.

עד היום, חולקו מים ברחבי העיר ממיכלי מים שחורים של התאגיד, כפי שמקובל בכל רחבי הארץ, אך התאגיד החליט לשבור את המסגרת, ולאפשר לתושבים ליהנות מעבודות אמנות תוצרת העיר, בעת חלוקת המים. מנכ"ל מי מודיעין, משה אשכנזי: "אם אנחנו מגיעים לחלוקת מים במיכלים, רוב הסיכויים הם שחוויתם הפסקת מים. הפסקת מים עשויה לעצבן, ורצינו שלפחות המיכלים יהיו משובבי נפש ועין, וישרו מעט שמחה על התושבים".

 

המיכל המהמם שעוצב ע"י המורה לאמנות אפרת והתלמידים- שהציעו סקיצות לציורים, משקף את עולם הים. אפרת בחרה לצייר על המיכל עם תלמידי כיתות ד'1 ו- ד'2 שהצטיינו בשנה האחרונה בעבודתם באמנות. המיכל הוצב בחצר בית הספר, הובאו למקום צבעים אקריליים רבים, ואפרת עבדה עם התלמידים על צביעת המיכל לפי סקיצות עבודה שהכינו מראש.

עם סיום העבודה, צופה המיכל בלכה שתגן עליו ממזג האוויר, ומעתה הוא יהיה הראשון שיילקח לנקודות חלוקת מים ברחבי העיר, כדי שכל התושבים יוכלו ליהנות מהיצירה של בית הספר עידנים. ב"מי מודיעין" מתכננים גם לחלק מים באירועים שונים ברחבי העיר במהלך הקיץ, כך שכל התושבים יוכלו ליהנות מהמיכל המרהיב גם בנסיבות המשמחות ביותר.