ד.ש מתן שירותים ואחזקה בע"מ
ניקוי וחיטוי מערכות מי שתיה
לכבוד: מי מודיעין בע"מ- לב העיר 14 מודיעין מכבים רעות
אישור ביצוע ניקוי וחיטוי של מאגר מים לפי תקנות משרד הבריאות.
הקישורים הם לתעודות המקוריות- המשך קריאה מטה לטקסט מונגש
שם המאגר- מאגר רעות
תאריך ביצוע חיטוי מאגר רעות: 7.2.24
שם המבצע: דוד עמר
ת.ז 059014159
מספר הסמכה WC959
שם המאגר- גבעת התיתורה
תאריך ביצוע חיטוי מאגר תיתורה: 7.2.24
שם המבצע: דוד עמר
ת.ז 059014159
מספר הסמכה WC959
נוהל טיפול ודיווח באירוע שבר בקווי ביוב ראשיים/מאספים וקווי סניקה העלולים לגרום למפגע סביבתי
אירוע שבר בקווי סניקה או בקווי ביוב ראשיים/ מאספים יכולים להיגרם כתוצאה מפגיעה מכאנית בקו מעבודות בניה וחפירה, פסולת בניין, או כתוצאה מהתמוטטות קרקע, גלישת קרקע או בלאי של הצנרת .
עם גילוי האירוע יפעל התאגיד למתן טיפול מהיר ויעיל, תוך שאיפה למנוע ו/או למזער למינימום האפשרי את הנזקים העלולים להיגרם לסביבה .
אופן דיווח באירוע
כאשר יתרחש אירוע שבר בקווי סניקה, מאספי ביוב ראשיים, ידווח מנהל צוות השטח או הגורם שקיבל את ההודעה על הפגיעה למנהל מחלקת מים, וממנו לשאר בעלי התפקידים הרלוונטיים.
מנהל מח' מים וביוב יטפל מול קבלן אחזקת הצנרת וקבלן הביובית לתיקון התקלה ולטיפול בשפכים .
מהנדס התאגיד יהיה אחראי לניהול האירוע מתחילתו ועד סיומו, לרבות הגשת הבקשה לרשות המים להגלשת חירום במידה והייתה כזו ,הפעלת גורמי התאגיד או גורמים נוספים לשיקול דעתו בתאום עם מנכ"ל התאגיד וסמנכ"ל תפעול.
אופן הטיפול ותיקון השבר יקבע בתאום עם מהנדס התאגיד ,מנהל מח' מים וביוב וסמנכ"לית תפעול.
מהנדס התאגיד יבחן סיוע ותגבור במשאבות, ביצוע מעקף , ביצוע חסימות על תוואי הואדי ( במידה וקיים חשש ) ביצוע שאיבות על מנת למזער ככל שניתן את הנזק והחזרת המצב לקדמותו בסיום הטיפול .
בהתאם ללוחות הזמנים שיקבעו לטיפול תעדכן סמנכ"לית תפעול את נציג מרכז בכיר מים ושפכים מחוז מרכז במשרד להגנת הסביבה בהתקדמות הטיפול בשבר.
בסיום האירוע יבוצע תחקיר שיופץ לכל הגורמים המעורבים לרבות לרשות המים והמשרד להגנת הסביבה.
במקרה של הזרמת שפכים בקרבת נחל
הזרמת שפכים לנחלים אסורה על פי חוק המים התשי"ט 1959 אלא אם אישר זאת מנהל רשות המים .
במקרה של חשש לזיהום נחל יש למלא טופס בקשה למתן צו הרשאה בנוהל חירום לסילוק שפכים /קולחים לנחל, ולהעביר טופס זה למנהל רשות המים ונציג המשרד להגנת הסביבה .
יש לפעול להסטת השפכים/ ביצוע איגום וכל הנדרש למניעת נזק סביבתי רק לאחר קבלת האישור.
הגלשת שפכים לנחל בפעולה יזומה
כל פעולה יזומה של העתקת קו ביוב ראשי או קו סניקה הכרוכה בהגלשת שפכים לשטח פתוח, נחל, יש למלא טופס בקשה למתן צו הרשאה בנוהל רגיל לסילוק שפכים ו/או קולחין לנחל המופיע באתר המשרד להגנת הסביבה.
הוועדה דנה בפורום מצומצם יותר ובנוהל מזורז (טלפוני ודוא"ל) בבקשות לצווי הרשאה להגלשת חירום (תיקון תקלות ועבודות תחזוקה בצנרת ותחנות שאיבה וכד'), וממליצה לתת צווי הרשאה, בלית ברירה ובהיעדר חלופה אחרת, בתנאים כגון: הגבלת ספיקות, שעות הזרמה, פעולות למזעור הנזק הסביבתי והתברואי, תיאום, דרישה להשבת המצב לקדמותו, שמטרתם למזער את הנזק לנחל, לציבור ולסביבה.
אין לבצע העבודה הנדרשת אלא לאחר קבלת אישור מהמשרד להגנת הסביבה וממנהל רשות המים.
מצב חירום 3- שיבושים באספקת המים
איך זה עובד?
מה אפשר לעשות בשעות שיש מים?
לשתות ולבשל
להפעיל מכונות כביסה ומדיחים
להתקלח- חשוב לסגור את זרם המים כאשר מסתבנים במקלחת.
מה לא עושים עם המים?
כרגע לא משקים גינות
לא שוטפים את הבית
לא שוטפים מכוניות
מזל טוב על קבלת הדירה החדשה!
אנו מאחלים לכם כניסה חלקה ונעימה לדירתכם.
חשוב לנו לוודא אתכם, שחשבון המים שלכם אכן מופק לפי קריאת מד המים שמשויך לדירה שלכם.
לכן, אנו מבקשים מכם לבצע בדיקת שיוך למד המים.
כשנכנסתם לדירה קיבלתם מאיתנו מכתב עדכון בנכס חדש- עם מספר מד המים שמשויך לכם אצלנו במערכת.
בואו נבדוק אם זה אכן המד שלכם!
איך מבצעים בדיקת שיוך?
הבדיקה קלה ומהירה ודורשת 2 אנשים או התניידות מהירה בין המד לדירה.
אם יש 2 אנשים, אחד ליד מד המים, ואחד בדירה.
1. יש לסגור את המגוף/ברז לפני מד המים הפרטי שאתם חושבים שהוא שלכם.
2. יש לפתוח ברז בדירה. אם המד הזה הוא אכן המד שלכם, וסגרתם לו את זרם המים, המים בברז צריכים להפסיק לזרום תוך פחות מדקה.
אם המים הפסיקו לזרום- זה אכן המד שלכם. הכל תקין.
אם המים ממשיכים לזרום- זה כנראה לא המד שלכם.
אם זה לא המד שלי- מה עושים?
יוצרים איתנו קשר במייל
או בווצאפ- 073-278-3524
ואם ממש בא לכם- תתקשרו: 1800-300-420 שלוחה 3
כתבו בבקשה את מספר המד שבדקתם, כתובת מלאה (רחוב, בניין ודירה) ושם מלא שלכם ושביצעתם בדיקת שיוך ולפיה המד שמשויך לכם לא מודד את המים בדירה שלכם.
אנחנו נשלח איש מקצוע לבצע את הבדיקה ולוודא את תוצאותיה.
אם הדבר נכון, יש הצלבה במדי המים, ואנו נפעל לתקן אותה במהרה ולזכות או לחייב אתכם בהתאם לצריכת המים הנכונה.
אופן המענה לבקשה:
הרשות מסרה את כל המידע המבוקש: 1
הרשות מסרה את המידע באופן חלקי: 3
הרשות דחתה את הבקשה למסירת מידע: 0
הטיפול בבקשה הופסק עקב אי תשלום אגרה: 0
הטיפול בבקשה הופסק מטעמים הקשורים לפונה: 0
הטיפול בבקשה טרם הסתיים:0
סך הכל: 4
עילות דחייה מרכזיות
8(2) נוצר לפני 7 שנים: מספר בקשות שנדחו בשל עילה זו 2. אחוז מכלל הדחיות: 40%
9(א) (3) פגיעה בפרטיות: מספר בקשות שדחו בשל עילה זו- 2. אחוז מכלל הדחיות 20%
8(3) המידע אינו מצוי בידי הרשות: מספר בקשות שנדחו בשל עילה זו- 1. אחוז מכלל הדחיות 20%
8(4) המידע פורסם: מספר בקשות נדחו בשל עילה זו- 1. אחוז מכלל הדחיות 20%
סך הכל: 5
הבהרה: ייתכן כי יהיו מספר עילות דחייה באותה פנייה.
זמן טיפול
תיאור מסגרת זמן: לא עלה על 15 יום. מספר בקשות שטופלו במסגרת זו: 1. אחוז מכלל הבקשות 25%
תיאור מסגרת זמן: בין 16-30 יום. מספר בקשות שטופלו במסגרת זו: 3. אחוז מכלל הבקשות 75% .
תיאור מסגרת זמן: בין 30-60 יום. מספר בקשות שטופלו במסגרת זו: 0. אחוז מכלל הבקשות 0.0%
תיאור מסגרת זמן: בין 61-120 יום. מספר בקשות שטופלו במסגרת זו: 0. אחוז מכלל הבקשות 0.0%
תיאור מסגרת זמן: מעל 120 יום. מספר בקשות שטופלו במסגרת זו: 0. אחוז מכלל הבקשות 0.0%
סך הכל- 4- 100%
סך סכום האגרות שנגבה במסגרת בקשות חוק חופש המידע 80 שח